Kort och enkelt: Drama/Film

Tjillevippen!
Dagen började med att våran rektor kommer in i klassrummet. Hon har den där blicken som gör att ingen vågar knappt röra en fena. Det betyder att hon är ARG. Jag lovar er, ni vet inte hur förbaskat arg hon kan bli. Hon riktigt spärrar upp ögonen och har en så hög stämma så ni anar inte. Men hon är bra arg, bara så ni inte tror att hon är värsat monstret, för det är hon inte. Anledning var iallafall att några har tagit sönder lite av taket i skolan. Plattorna som gått sönder kostar en del så det kommer kosta hundratusentals kronor att reparera. Hmm... våran soffa till cafet ligger nog långt ner på listan. Och alla andra saker. Inte så kul.
Så började min dag!
Men dagen har inte lidit av det någon större del. Tex. gör jag en riktigt rolig grej på elevens val, exciting...
Och nu ska dagen fortsätta på kulturskolan. Film/drama väntar, wiihoo! Efter det väntar sekretariatet i ankarvallen för poäng(någontning) för innebandy match! roligt,folket!
Nu måste jag gå, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0