Minnet höll inte helt

Tjolahopp!
Om ni minns så hade jag inte så exakt minne från helgen. Självklart glömde jag att Lovisa köpte en kofta och ett nagellack och att Filippa köpte en navel piercing. Kanske lite onödigt att skriva  men, men. Jag har blivit sugen på att också ta navel piercing när jag ser alla fina i affärerna och på mina vänners magar. Faktiskt väldigt sugen. Men jag har två problem. Först har vi mamma. Sedan har vi mig själv. Kommer jag ha tid till att sköta den? Det är frågan. Det är de två problemen. Jag kan egentligen göra det när jag vill, bara med förälders närvaro och underskrift. Det är den perfekta tiden. Men, jag vet inte vad som hindrar mig. Egentligen. Aja, det får bli som det blir.
Tänk en grön eller en röd... eller någoy coolt som ett peace märke? Lovely!:D
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0