Rooibos

Godmorgon
Fick mig lite sovmorgon idag. Jag ska cykla några hundra meter bort från huset till öra-näsa-hals. Jag är ett sånt där föryld barn som alltid går runt och snyter sig, hostar och har slem i halsen. Det är inte så illa som det låter! Jag går inte runt med röd näsa och glansiga ögon varje dag men jag har en tidens att aldrig riktigt bli helt frisk. Iallafall på hösten och vintern.
Jag har även känt den senaste tiden att jag alltid är trött. Jag är pigg en liten stund på dagen och sen rasar allt och jag blir trött... Vad rolig jag låtet va? så det är egentligen två anledingar till varför jag ska cykla hundra meter från huset. De hör ihop.  Mamma tror att förkyldningen kan orsaka min trötthet. Jag är inte helt imot den tanken. Så vi får se vad dom säger idag!
Jag önskar mig en massa peppande kramar ifrån er idag!;D
peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0