Saint. Ralph

Good Evening!
Satte fast mitt nya dator skydd alldeles nyss och det blev coolers balooners! Thumbs up people! Ja, då kanske jag skulle sluta med mina förbaskade utropstecken. Eller inte, jag gillar utropstecken. Det känns som att det låter som att jag är glad då. Eller det kanske bara är jag.
Iallafall! Just nu kollar jag och familjen på filmen Saint Ralph. Än sålänge är den, tja, kanske inte så jätte bra. Men den blir säkert bättre! hoppas det iallafall!
Om jag inte skriver färdigt nu kommer jag hinna se klart hela filmen innan jag är färdig här. ( jag har en tidens att sluta skriva hela tiden då jag kollar på filmen)
Så vi säger så här. Jag försöker hinna visa er en bild på mitt skydd imorgon och ger er några inlägg, så får ni hade bäst!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0