Simon Dale Simon

Hola!

Denna helgen har vart en Filippa, Lovisa och Klara helg! Att stå ut med de dumhuvudena är inte det lättaste. Förstår inte hur jag bär mig åt egentligen! Men på något knas blir det alltid mysigt och roligt med mina små mongon. Observera ironin i den andra meningen...!
Nu när tanken är att jag ska skriva vad vi gjort går det inte så bra. Jag har fått en minnes lucka från att jag gick hem från skolan i fredags till imorse. Går igenom dag för dag...
Så! På fredags kvällen kollade vi på IDOL. Fast inte på uröstningen då vi log på madrassen i Lovisas rum och pratade om allt mellan himmel och jord. Himla mysigt! På lördags morogn tog vi the bus till the city. Jag och Filippa köpte tippar till naglarna och Lovisa köpte, ingenting. När vi kom hem till Lovisa började vi sätta på oss tipparna. Jag kom dock inte så långt för jag åkte på teater med mormor. Så med två färdiga naglar kollade jag på pinochio! Efter teatern fortsatte jag med mina naglar som var färdiga sådär, runt halv tio kanske.. Jag var såå snabb..host. Då bänkade vi oss framför Tv:n igen och kollade på en väldigt sorglig film. Allt för min syster. Grät hela tiden, mycket hemskt men värd att se folket! När vi fått gråta ut somnade vi och vaknade på söndagen klockan halv tio. söndag betyder kyrkan så det var precis vart vi åkte. Efter kyrkan åkte filippa hem och Lovisa och jag åkte till Lax butiken och åt lunch! Efter det och ända till klockan 6 har jag och Lovisa vart ute och fotat! Mycket coola bilder som jag hoppas kunna visa någon gång. Jag tror även jag fick mig en bra header bild till min nya design som jag och lovisa ska sakta men säkert få fram.
Nu har ni allt fått er en text att bita i! Hoppas jag inte har tråkat ut er för mycket!
denna köpte jag på second hand i onsdags. Blir prima i skåpet!:D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahaha! :D

Jag köpte ju en kofta och nagellack. :)

Rolig helg, love u! <3

2011-10-23 @ 22:00:06
URL: http://solkvints.blogg.se/
Postat av: Filippa

Jätte mysigt helg med er tjejor !

Nen Jag köpte ju en piercing också ;)

Puss <3

2011-10-24 @ 19:01:03
Postat av: Filippa

Jätte mysigt helg med er tjejor !

Nen Jag köpte ju en piercing också ;)

Puss <3

2011-10-24 @ 19:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0