Utförsälning

Det är höstlooov alla människor!

Ville bara börja mitt inlägg med att tala om detta så är det ur världen.
Jag ska börja mitt lov med att åka på skoutförsälning. Och det är dessutom på min grandma's jobb. Det är där jag för det mesta får mina skor. Speciellt mina Doc. Martens. Jag fullkomligt älskar Doc. Martens! Det är grejer det! Men idag blir det inga Doc. Martens utan en helt annan typ av sko. Jag tänkte att jag skulle försöka hitta ett par snygga stövlar. Och då menar jag inga stora, breda tunga, röda tretorn. well, inte som dom jag har nu då alltså Utan några smala, lätta inågon fin färg sådär. Så där som jag gillar!
Nu har det gått 20 min sen jag sa att vi kunde åka till pappsen. Vad hände med tidsuppfattningen? Så jag tror det är bäst att jag går nu.
Men vi ses människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0