Early Friday morning

God morgon!
Det är inte ofta jag hinner skriva det. Klockan brukar hinna rinna iväg till god dag. Men idag blir det ett undantag. Jag fick för mig så här på morgonen att jag skulle göra ett inlägg. Jag vet inte om vad men det återstår att se.
Kan ju börja detta morgonpigga inlägg med att vi ska ha No-prov idag. Jippi...! -_- Det är bara så mycket jag ska komma ihåg, jag tror mina geni knölar spricker snart! Det blir ingen vacker syn! hehe
Vi får hoppas att dom inte spricker och att jag får topp betyg! Ja, så ska det låta!
(Usel bild, Linnea skrev i mitt no- häfte!)
Tack sötnos!♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha! Jag hade vääääääldigt roligt när jag skrev detdär! Haha förlåt att jag kladda ner din bok, klaris! ;)<33

2011-09-30 @ 22:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0