Kryper lite smått i fingrarna

Hej igen
Efter cirkus 1 månad utan att ha bloggat. Utan att överhuvudtaget loggat in på denna sidan. Så måste jag erkänna att det kryper lite smått i fingrarna. Igår bara det kryllade av ord i huvudet som ville komma ner i fingrarna och ut över skärmen. Men, nej. Så blev det inte. Då fingrarna var tvungna att göra annat ( två matte sidor t.ex.) blev det inget av det. Idag däremot. Idag ska bli det första inlägget på 1 månad.
Efter en, för ovanlighetens skull, rolig idrotts lektion, ska jag ta  och göra iordning mig för andra drama lektionen denna terminen!  Eftersom våran lärare ( eller dramapsykolog som det heter på lite finare svenska) ska få barn snart har vi fått en ny. Jag var i Kroatien förra veckan så detta blir första gången jag träffar honom. Ja, det är en han. Det tycker jag ska bli väldigt roligt då vi är endast tjejer i gruppen. Det blir lite omväxling, eller så. haha!
Nu ska jag hejda mitt skrivande så att ni inte tråkas ut allt för mycket! ;)
Vi ses när det kryper i fingrarna igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0