Seize the day

Just nu har jag massa saker i huvudet som vill till fingrarna och ut på skärmen. Men det blir inget sammanhängande överhuvudtaget. Det går inte. Jag vill berätta om imorse, när jag frågade nästan alla vänner om dom kunde hitta på något, men ingen kunde. Jag vill berätta om min och Ellens tant promenad. Jag vill berätta om bion som jag, Ellen och hennes familj ska gå på ikväll. Men det går inte. Så jag slutar försöka.
Det enda som faktiskt går att skriva, dvs som inte går helt åt skogen, är om mina jeans jag köpte igår. Jag har nu på mig ett par jeans som bara kostade 99,95! Plus så är dom snygga. Det resulterar i ett helt jätte bra köp!
Det är nu ni ska säga: riktigt bra, ingen gör såna klipp som du!


Fred

Kommentarer
Postat av: Filippa

Visa en bild ? :D På dina nya byxor då alltså ? :D

2011-09-24 @ 17:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0