Starta om bredbands modemet och försök sedan igen

Hej alla fina!
Skyller på vårat otroligt dåliga modem,router (allt det där!) på att jag inte har gjort ett endaste, litet, inlägg! Jag  vet inte hur många gånger jag har startat om vårat modem den senaste tiden. Jag blir så otroligt frustrerad och arg! Kanske något dator beroende? nej inte alls! Varje gång den där irriterande gula varnings skylten försvann från nätverks symbolen kastade jag mig över internet knappen! Jag betedde mig som en litet barn som äntligen hade fått som den ville. Tyvärr varade den känslan inte så länge. Internet försvann efter några minuter igen. Så har mina ynka försök till internet gått till denna veckan!
Men nu! Nu verkar det som att allt funkar igen!

Nu ska jag berätta lite om vad som hänt idag. Vi sprang på idrotten, en rätt bra bit. Gissa nu vad som kan vara så roligt med det? Jo, eller det är lite roligt för mig iallafall. Jag blev inte så jätte trött! Bara lite, fast det blev ju alla. till och med våran lärare. Även den bästa kan bli trött minsann! Det känns faktiskt bra i kroppen. Nej, nu blev det tråkigt det här!
Jag avslutar detta låånga och ganska tråkiga inlägg med att säga något mer åt det roliga hållet. När Lovisa slutat ska vi ta bussen till stan och köpa jeans till moi! Eller jag ska köpa jeans, Lovisa köper nog något annat. Ni får kanske se resultatet ikväll, eller imorgon.
Peace!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0