Tar tillfället i akt

Det kändes fel att jag, en söndag, kvart över 10 redan hade ätit frukost och dessutom varit i kyrkan. Att jag då bestämde att jag skulle till stan någon timme senare. Men så kommer mina söndagar se ut framöver! Det är bara till att vänja sig!
Som jag sa, skrev?, ska jag till staden om någon timme med fina vänner! Jag och Lovisa var där i fredags och gjorde klipp men nu är det dags igen. Jag kommer drunkna i alla fina höstkläder. Jag älskar alla färger som finns i affärerna i år. Passar min lilla stil perfekt! Det är tur att jag inte har så mycket pengar kvar denna månaden. Jag hade nog gjort mig av med allt i ett nafs, hehe...
Mina jeans som jag införskaffade i fredags med Lovisa! Mycket nöjd folket :)
Fred!

Kommentarer
Postat av: Filippa

fiiiina :D <3

2011-09-25 @ 17:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0