Världen är liten, Sverige är litet

Hejsan
Blev en liten överraskning för mig idag på dramat. Vi har fått en ny lärare som heter Anders. Det visste jag. Det jag inte visste var att jag hade träffat denna Anders för några veckor sedan.
Jag och min kompis Cajsa var statister i en film för några veckor sedan. I en av scenerna konfermeras vi. Prästen som vi konfermerades av är Anders! Anders våran nya lärare! Detta var jag nästan helt säker på och var såklart tvungen att fråga. Det stämde! Cajsa som hade träffat honom förra drama lektionen när jag var i kroatien insåg inte detta förän idag. Kanske inte så konstigt med tanke på att sist vi träffat honom var han iklädd präst kläder.
Anders känns iallafall som en toppen lärare! :)
Detta fick bli mitt lilla roliga för dagen, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0