Melodifestivalen

Tjosan!

Jag trodde att melodifestivalen hade bytat namn från schlagerfestival till musiktävling. Men där hade jag ett stort kaaboom fel folket!  Det ända som man faktsiskt kommer lyssna på i framtiden är Loreens "Euphoria" och Dead by aprils "Mystery", tja, det andra har jag redan hört. Tråkigt med andra ord. Jag hoppas,hoppas och hoppas lite till att det kommer vara mycket bättre nästa vecka. Fast det vet jag ju redan att det kommer bli. Ulrik Munther kommer vara så bra att dom andra springer och gömmer sig med avundsjuks mössan på deras huvunden! That's right people!

Loreen gick precis vidare till Globen. Tack, jag har ännu inte förlorat hoppet om Sveriges befolknings musiksinne.


See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0