Röd, grön, gul, blå, rosa...

olala!

mmm, tacos så där mitt i veckan är inte fel.  Just nu känner jag ett väldans sug efter kläder..! Alla olika varianter. Alla färger som finns. Det knäppaste som på något sätt blir det snyggaste jag sett. Att få se hela garderoben fyllas med nya mönster och former. Även smink och smyckes delen är stort efterlängtad just nu. ÅÅÅ vad jag vill ha nya läppstift. Mörka, ljusa i fin,fina färger, gaaa!

Mitt sug får stillas med lite lookbook och annat vackert.

Omringas av duktiga vänner.

Bye mates!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Då blir det ju perfa med gekås på onsdag! Yeeey ;) <3

2012-02-09 @ 21:58:01
URL: http://linneasester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0