2011-2012

Hejsan gott folk!
·
Ja nu är det ett nytt år. Nya möjligheter och nya spännande saker som kommer hända. Fast egentligen, varför säger man så? Om det hade fortsatt vara 2011 i en månad till hade det inte funnits nya möjligheter då? Nej, det tror jag inte på. Det är säkert bara så att vi vill få något slags slut på allting och sedan känna en chans att få göra allt bättre. Okej, vi går till saken istället. Det jag skulle berätta.
·
Gårdagen, eller kvällen kanske jag ska säga börjades hemma hos Ellen. Flera familjer åt tre rätters och hade det skojsigt. Efter tolvslaget var det tänkt att några kompisar skulle komma hem till  mig men icke sa nicke. Det hade blivit missförstånd så det blev det inget av. När vi står där och inte vet vad vi ska göra så ringer Ellie mig. Passande värre! Så en promenix och vi träffar Ellie, Lukas och Elias! Mycket roligt får jag säga. Resten av kvällen, eller ska jag säga natten nu,spenderades hemma hos mig med spel, flum och shuffle. Det sista gick kanske inte så bra, inte för min del iallafall...
·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0