A book full of memories

Jag kom på ett löfte. Om löfte känns för krävande kan jag alltid se det som en rolig grej som jag kommer bli glad över när 2012 är slut. Imorgon ska jag antagligen till staden med friends. Jag ska försöka hitta en bok som jag kan använda som ett fotoalbum. Fast jag skulle vilja kalla det "en bok full med minnen". Min idé är att ta kort varje månad. De kort som betyder mycket eller ger ett fint minne klistrar jag in i min lilla bok och skriver något om varje månad. När året sedan är slut kan jag blicka tillbaka på alla fina minnen och bära med mig dom genom resten av mitt liv. Jag ska verkligen försöka genomföra detta.
·

 

 


Kommentarer
Postat av: Carin

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH TABORT BILDEN SEN JULEN! FAN MAN SER JUE TYP MINA TROSOR :O

2012-01-04 @ 17:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0