A roller coaster with happiness

Wippijeehoo!
·
Från att tro att dom glömt bort mig, blivit mailaren i mängden som försvinner, till att faktiskt få en chans. Jag hoppade upp från stolen när jag såg namnet i inkorgen. Sådan lycka ni anar inte. Nu kan det nästan gå hur som helst, nu har jag iallafall fått en chans. Bilen rullar mot Ghotenburg film studios nästa Lördag. Klockan två ska jag vara där. Hel grymt kommer det bli. Jag ska göra allt för att få till det så bra som möjligt.
·
När vi gjorde uppvärmning insåg jag hur mycket jag har saknat dansen. Jag insåg också hur otroligt stel jag har blivit av att inte dansa på 4-5 veckor. Bad.
·
·
En utav bilderna som jag inte kunde ladda upp igår.
·
Lots of love to you!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Grattis!

Lots of love to you!

2012-01-13 @ 13:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0