I'm on the right track

Det är läskigt hur fort allt kan ändras. Från glad till skräckslagen. Från sekund till sekund kan allt ändras. Det går inte att förklara.
·
Hejsan! Här sitter jag i morgonrock och har inprincip precis ätit frukost. Som det kan gå. Vad jag ska göra av den här dagen vet jag inte ännu. Antigen är jag hemma och nördar datorn, TV:n och massa filmer. Eller så nördar jag en stund till för att sedan mysa med Ellen och Filippa med en sleepover. Det lär bli film vad jag än väljer. Och film är ju inte fel. Med lite sällskap av fina vänner är ju inte något dåligt det heller. Vi får se hur det blir.
·
Jag har ändrat min facebook profil! weee! det är fullkomligt normalt att bli glad över en sån sak, faktiskt.
·
Buu!

Kommentarer
Postat av: Ellen

<3

2012-01-04 @ 16:50:46
URL: http://elleent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0