När avundsjuka tar något så vackert som kärleken

Jag har nyss läst en lång, fin text. Eller fin är fel ord. Jag kommer inte på något annat så det får duga. Texten fick mig nästan till tårar. Det är antagligen ingen som läser som vet vad för text jag babblar om men det spelar ingen roll. Den handlade om att pågrund av hat och avundsjuka från tusen, förstördes det för två. Som dessutom älskade varandra. Det finns inget som är så respektlöst enligt mig, just nu. Jag är arg. Jag är ledsen. Även fast det inte handlar om mig för fem öre. Men bara vetskapen om att detta är på riktigt och sett det med egna ögon gör mig besviken, arg och ledsen.

The boy wishpered to the girl





Det var allt för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0