som om tiden stått still

Hej!

Dagens drama lektion bjöd på mycket skratt och annat roligt. Som alltid då med andra ord, men idag var det kanske lite mer än vanligt. Man kan ju diskutera vad 'omgående' betyder eller vad säger du Rebecka? Förlåt, nu är det inte många som hänger med i svängarna, jag ska sluta.
Jag har precis varit lite flitig och skrivit ner hela "Sverige" låten på papper. För hand, faktiskt. Jag vet, jag är så duktig. Nu ska jag fortsätta att vara både duktig och flitig och logga in på glosor.eu för lite engelska.

En annan sak som är värd att veta är att jag har målat mina naglar. Första gången sedan jag hade min byggda naglar. Vilket var länge sen. Ungefär lika länge sen som min bild, här uppe i headern, är.


Fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0