Nyårdagen

Morning!
Okej, det där menade jag inte. Men jag hade kunnat skriva så för 3 timmar sedan. Jaop, jaop. Jaha, den här dagen har varat i 3 timmar än sålänge för min och Filippas del. Vad vi har gjort? Ja, vi började med frukost framför min TV. Sedan vet jag inte riktigt vad vi gjort.. Legat på golvet och kastat en boll i taket och försökt fånga den. Misslyckast, kastat den i lampan, kastat den helt åt fel håll, kastat upp den på hyllan, kort sagt, skrattat oavbrutet åt en boll. Mycket underhållande.
·
Nu hade vi tänkt ut en mycket bra plan. Nämligen att åka och hyra någon film och ha en liten filmkväll med alla från igår. Nu väntar vi bara på medhåll från våra kamrater. We will see, we will see!
·
Yesterday...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0