Fashion for fashion i'm addicted I suppose

Hello mates!

Göteborg är en väldigt fin stad. Särskilt när solen skiner och vart man än tittar ser man människor. Människor som ler, människor som har bråttom, människor som inte har den bästa dagen i sitt liv och människor som har den bästa dagen i sitt liv. Det är något speciellt med alla människor. Dom värmer fast att jag inte känner dom, jag vet ingenting om dom. Men om dom inte skulle vara där skulle stämmningen rubbas. Det skulle inte finnas någon värme. Sedan finns det dom människorna som man känner, vet allt eller mycket om. Som värmer extra mycket. Man skulle kunna säga att de flesta värmer på avstånd utan att jag lägger märke till det, förrän de inte är där. Sedan finns det de få som faktiskt värmer, och jag lägger märke till det.


Jeans jacka: Beyond retro. Blå kofta (tyvärr gör inte bilden koftan rättvis): Bik Bok. Bandeau: Monki.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0