Idag är det ingen vanlig dag för idag är det casting dag...

Hejhopp alla fina människor!

Idag har jag tillbringat min dag i Gööteboorg med mammsen och Cajsa. Det bar av redan klockan nio imorse då Cajsa och jag skulle på casting för en serie på självaste svt! Jag njöt av varje sekund inne i SVT-huset. Så häftigt folket! Plus så var det riktigt förbaskat roligt på castingen, jag vill göra det igen, igen, igen och igen!

Bara för att jag och Cajsa är så snabba tar vi en sväng in staden när vi ändå var där. Det blev ett helt plagg med mig hem i kassarna...


Ja, det var en riktigt cool byggnad det där.


Ja detta fina blev mitt. Den sista fick jag dock gratis i ett litet paket av bik bok. Det är en scarf men jag ska nog göra något annat av den...

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0