Pressure

Kvällens folket!

Jag har tyvärr inga bilder att bjuda på. Publishme vill inte det jag vill. suck,suck... Men det ska säkert bli lite intressant med bara en massa text ändå. Det vill säga min klump med osammanhängande texter.

Jag är faktiskt lite stolt över mig själv idag. Vill ni veta varför?? Jo, jag ska trycka ett tryck på en tröja i bilden i skolan. Ni vet, ett sånt där tryck på tröjan, ni vet, bra. När man äntligen ska få bestämma själv vad det ska få vara på sin tröja drabbas jag något av egen press på att det ska vara det smartaste och snyggaste jag någonsin gjort! Vilket inte är ovanligt när det kommer till sådana här saker för lilla Klara. Så med lite inspiration av vän och ett smycke kom jag på en super idé, enligt mig iallafall! Men nu ska spänningen bli sådär olidligt spännande, som på TV så att man nästan vill slå till programledarna för att dom aldrig kan säga ett resultat. För jag tänker inte berätta hur det ser ut förän det är färdigt. Alltså får ni veta genom en sketsnygg bild!


Supremos!


Då säger vi så, hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0