We are young and wild and free

Tjolahopp!

Började med att logga in här och ser att mitt senaste inlägg heter "Filippa Sandén- vilket proffs". Slås av en smärre hjärtattack och tänker i genom många olka alternativ så som någon har hackat min dator, shit  mitt lösenord har hamnat i fel händer men så tar jag mig samman, vem sa att jag inte fick vara dramatisk? och läser inlägget och andas lungt ut. Det var bara en viss koompis som ville skoja till det. Och ja hon lyckades!

Har suttit här och drömt mig bort ett tag nu. Det kanske är dags att ta tag i den trista verkligheten. Jag har NO- läxa. Hur mycket jag inte vill ha den. Eller hur mycket jag skjuter på det. Kommer den inte försvinna imorgon på lektionen. Typiskt,typiskt...


peace out mates!

Kommentarer
Postat av: Filippa

hahaha jag är bäst! :D <3

2012-03-27 @ 17:16:36
URL: http://stylebyfilippaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0